עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
rehab
Filter by Categories
מידע ומאמרים

האם גמילה מסמים במוסד באמת עוזרת?

פנייה אל מרכז גמילה מסמים מתבצעת ביוזמת המכור או ביוזמת המשפחה. קיימים לא מעט מקרים בהם על אף הגעת המכור למצב קשה, אין לו את היכולת להבין את חומרת הבעיה. הצעד הראשון לקראת גמילה מוצלחת מסמים מתחיל בפנייה אל מרכז גמילה מסמים עם צוות מקצועי ותכנית מתאימה. הצוות של ויקטוריה רנסנס מורכב מרופאים מומחים, פסיכיאטריים, מדריכים, עובדים סוציאליים. מרכז ויקטוריה רנסנס כולל תכניות גמילה מקיפות מסמים עם אפשרות של אשפוז מלא, טיפול פרטני וגם טיפול קבוצתי. 

איזה מרכז גמילה מסמים כדאי לבחור?

על מרכז הגמילה שתבחרו להיות מקצועי, אמין, מנוסה ובעל צוות מובחר. חשוב לוודא שהמרכז מתמחה בסוג ההתמכרות שעל הפרק ומציע תכנית טיפול מתאימה. בעבור כל מטופל יש להרכיב תכנית אישית בהתאם למצב הנפשי, המצב הפיזי ורמת ההתמכרות. השלב הראשון בכל תכנית גמילה מתמקד בהרחקה של המטופל מכל סוג של סם במטרה לנקות את הגוף וללמד את הגוף והמוח מחדש איך מתפקדים ללא סמים. מרכז ויקטוריה רנסנס עוטף את המכור במערך תמיכה רגשי ורפואי. 

היזהרו מהתמכרות חלופית

גמילה מסמים שלא מנוהלת בצורה מקצועית עלולה להסתיים בהידרדרות חוזרת מהירה או בהחלפת ההתמכרות לסמים בהתמכרות אחרת מזיקה לא פחות. רק מרכז גמילה מסמים יידע לבנות בעבור המכור מערך תמיכה ורשת ביטחון. כל עוד המכור לא יודע איך למלא את החסר שמעורר את החשק לסם הוא נמצא בסיכון. עלינו להעירך מראש עם פתרונות חד משמעתיים וזמינים לכאב הרגשי, השעמום או האינטראקציה החברתיות שמובילים לצריכת הסם. התמכרות חלופית לאחר גמילה מסמים תתבטא בצריכה כפייתית של אלכוהול, סיגריות, מתוקים, יחסי מין וגם במערכות יחסים אובססיביות מזיקות. 

הליך גמילה דורשת תמיכה מקצועית והתמודדות מערכתית של המשפחה והחברים. נדרש כוח רב למלחמה בסם ובהרגלים שעלולים להביא לנפילה חוזרת. הבשורה הטובה היא שמדובר במשימה אפשרית לחלוטין. עם תמיכה מקצועית נכונה של מרכז גמילה מסמים נתמודד עם כל הקשיים, נבנה חיים חדשים וננצח את הסם. מחפשים מוסד רפואי לטיפול בהתמכרות לסמים? ויקטוריה רנסנס הוא המקום בו תמצאו תמיכה מלאה כולל גמילה באשפוז מלא – חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים. 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן