עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
rehab
Filter by Categories
מידע ומאמרים

תהליך גמילה מהימורים

התמכרות להימורים מתחילה ברוב המקרים בצורה תמימה ומתפתחת במהרה לצרה צרורה שמסכנת את שלום המשפחה כולה. גמילה מהימורים היא צעד מציל חיים. התמכרות להימורים גוררת אחריה הרבה יותר מהפסדים כספיים, עם הזמן הנזק יתבטא בהסתבכות עם גורמים עבריינים, שקרים, קריסה של כל מערכות היחסים ופגיעה קשה בזוגיות ובקשר עם הילדים. אם אתם או אדם קרוב סובלים מהתמכרות להימורים כדאי לפנות בהקדם האפשרי אל ויקטוריה רנסנס לקבלת פרטים נוספים אודות תכנית הגמילה. מוסד ויקטוריה רנסנס מתמחה בטיפול בהתמכרויות, הצוות המטפל מורכב מרופאים מומחים, פסיכיאטרים, מדריכים ועובדים סוציאליים. חייגו עכשיו אל ויקטוריה רנסנס לקבלת פרטים נוספים על תכנית הגמילה בטיפול פרטני או קבוצתי. 

מתי נדרשת גמילה מהימורים?

משחקי הימורים כמו לוטו, ווינר וכרטיסי גירוד חיש גד הם בעבור ישראלים רבים דבר שבשגרה. טיפול נדרש כאשר ההתנהלות סביב משחקי ההימורים הופכת כפייתית. אם אתם מוצאים את עצמכם משקיעים סכומי כסף גדולים במשחקי הימורים, נכנסים לחובות במטרה לממן את משחקי ההימורים, לא מסוגלים לעצור, משקרים לבני משפחה ומאבדים שליטה עד אבדן מקום העבודה, עיקולים או הסתבכות עם הלוואות בשוק האפור – אתם זקוקים לעזרה. חשוב להדגיש שמרבית המהמרים הכפייתיים משתייכים למעמד הבינוני-גבוה, בעלי מקצוע והשכלה. אלו הם אנשים שלא נרתעים מסיכונים וקיימת בתוכם ריקנות שהם מצליחים למלא לרגע באמצעות ההימורים. 

מה מציעה תכנית גמילה למהמרים?

המטרה העיקרית בתכנית גמילה מהימורים היא יצירת קרקע תמוכת בעבור המטופל על מנת לאפשר לו להתבונן במציאות, להבין את התוצאות של המעשים שלו, להכיל את הקשיים, להיות מודע לבעיה ולחזור לאיזון רגשי. הצוות הטיפולי מסייע למטופל בבניית מערך חיים חדש נטול הימורים, שיקום חייו, חזרה למסלול חיים נורמטיבי ומתן כלים להתמודדות עם פיתויים. המטופל לומד להכיר את הנקודות החלשות והחזקות במטרה למלא בעצמו את הריקנות בדרכים אחרות. 

סימנים ראשונים להתמכרות להימורים

מיד כאשר אתם מאבדים שליטה על ההימורים כדאי לפנות לטיפול. התסמינים הנפוצים לבעיית הימורים הם: חוסר שליטה עצמית, בדידות, ניתוק חברתי, כעס, חוסר שקט, חרדה, שקרים, רגשות אשם, צורך בסכומי כסף גבוהים, הסתבכות בפלילים. מוסד הגמילה ויקטוריה רנסנס מציע טיפול איכותי, ממוקד ויעיל בבעיית הימורים וסוגים נוספים של התמכרויות, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים. 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן