עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
rehab
Filter by Categories
מידע ומאמרים

היתרונות בללכת למרכז גמילה מאלכוהול

חוששים שיש לכם או לאדם קרוב בעיית התמכרות לאלכוהול? פנייה מוקדמת ככל האפשר אל מרכז גמילה מאלכוהול עשויה להציל חיים. כל יום נוסף בו אתם מאפשרים להתמכרות לשלוט בחייכם הוא יום בו אתם מסתכנים בפגיעה בבני המשפחה הקרובים, החברים, הזוגיות, הרכוש, בריאות הנפש ובריאות הגוף. כאן בארץ אפשר למצוא מרכזי גמילה שמציעים תכניות טיפוליות חדישות עם אחוזי הצלחה גבוהים. מרכז גמילה מאלכוהול מספק מענה רפואי ורגשי להתמכרויות כאשר הטיפול ניתן על ידי צוות של רופאים מומחים, פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים.

מתי כדאי לפנות אל מרכז גמילה מאלכוהול?

פנייה אל מרכז גמילה מאלכוהול מומלצת מיד כאשר אתם מזהים פגיעה באיכות החיים. אם ההתמכרות לאלכוהול גורמת נזק לקשרים משפחתיים או חבריים – כדאי לפנות במהרה לגמילה. התמכרות לאלכוהול מתפתחת באופן הדרגתי כאשר במקרים בהם קיימת נטייה גנטית ההתמכרות תהיה מהירה יותר. אם אתם מוצאים את עצמכם צורכים יותר מ-5 מנות אלכוהול ביום באופן קבוע – כדאי לפנות לייעוץ. מצב בו אתם מרגישים צורך לפתוח את היום עם אלכוהול מדליק נורה אדומה. הסובבים אתכם מעירים לכם על כמות השתייה ובעקבות זאת התחלתם לשתות בסתר? אם התשובה שלכם חיובית ייתכן ויש לכם בעיית התמכרות. 

איך מתחילים הליך גמילה מאלכוהול?

כל מרכז גמילה מאלכוהול מרכיב בעצמו את תכנית הטיפול כאשר השלבים הראשונים מוקדשים לגמילה פיזית, זיהוי הגורמים להתמכרות והכרה בבעיה. יש להתאים בעבור כל מטופל תהליך גמילה אישי שתואם את מאפייני האישיות, הרקע הגנטי, המצב הפיזיולוגי והתנאים הפסיכו-סוציאליים. 

גמילה באשפוז מלא  דורשת התחייבות של המטופל לשהייה במרכז הגמילה במשך 24 שעות ביממה. האשפוז וההשגחה נדרשים לניקוי מלא של הגוף והנפש מהשפעות האלכוהול. הגמילה הפיזית מלווה בתחושות של בלבול, הזיות, רעד, דפיקות לב, התקפי זעם. טיפול תרופתי תומך יינתן בהתאם לצורך תחת פיקוח רפואי. מענה פסיכולוגי ניתן לכל אורך הדרך במתכונת של טיפול אישי וטיפול קבוצתי. מעוניינים לקבל פרטים נוספים על גמילה מאלכוהול? זקוקים לייעוץ לקראת תחילת התהליך? כנוס למרכזי הגמילה באתר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן