עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
rehab
Filter by Categories
מידע ומאמרים

למה דווקא מרכז גמילה?

התמכרויות מביאות בתוך זמן קצר לאבדן שליטה וקבלת החלטות שגויות. הבשורה הטובה היא שאפשר לנצח את כל סוגי ההתמכרויות ולצאת לדרך חדשה. מרכז גמילה הוא תחנה בדרך אל חיים חדשים ונורמטיביים נטולי חרדות, דיכאון, פחדים. עם הטיפול הנכון תצליחו להיגמל ואף לשמר את התוצאות. חשוב לציין שגמילה דורשת זמן, התמדה ומסגרת תמיכה לטווח הארוך. מרכז גמילה הוא מוסד רפואי להתמכרויות עם צוות מקצועי של רופאים מומחים, תכניות טיפול בהתאמה אישית, אווירה ביתית, אפשרות של גמילה באשפוז מלא. אם יש לכם בעיית התמכרות אל תהססו להתקשר כבר עכשיו לקבלת פרטים נוספים על מסלולי הגמילה. 

איך בוחרים מרכז גמילה?

על מרכז הגמילה שתבחרו להיות בראש ובראשונה בעל מומחיות בטיפול בסוג ההתמכרות שלכם. כפי שלא כל רופא מתמחה בכל סוגי המחלות כך גם מרכזי גמילה. כדאי לתת עדיפות למרכזים שיש בהם באופן קבוע פסיכיאטר ורופאים מומחים. עובדים סוציאליים עם הכשרה וניסיון רב בטיפול בהתמכרויות מהווים יתרון משמעותי. חשוב שתבררו את הרכב הצוות המטפל וההכשרה של המטפלים במטרה לקבל את הטיפול הטוב ביותר. המקצועיות והניסיון של הצוות המטפל מגדילים את סיכויי ההצלחה של הליך הגמילה.  

גמילה במתכונת של אשפוז מלא

שהייה במרכזי גמילה מתבצעת לרוב במתכונת של אשפוז מלא. המטופלים אינם עוזבים את מרכז הגמילה ולמעשה מתגוררים בו במשך מספר שבועות עד מספר חודשים. הדרישה לשהות רציפה במרכז נועדה למנוע כל גישה אל הגורם שגרם להתמכרות. אין אפשרות להכניס אל מרכז גמילה סמים או אלכוהול. מרכז הטיפול משמש מקום בטוח ותומך לשיקום פיזי ונפשי.  שימו לב לאווירה ותבחרו על פי העדפה אישית במרכז קטן וביתי או במרכז גדול עם מטופלים רבים. למען הנוחות שלכם כדאי לברר גם את סידורי הלינה, שעות הביקור, אספקת הארוחות, פעילויות חברתיות וחוקי המקום. 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן